maandag 9 september 2013

klaar!!!! of toch niet

ik had idd de deken af en afgegeven maar ze wil er toch nog 2 blokjes aan de gehele zijkant en 4 vierkantjes aan de gehele bovenkant en voor de gene die snel kan rekenen zijn dat er .............
Juist 76 nieuwe pfff, gaan we doen.


Gisteren de deken als kado aan mijn zus gegeven, haha ze heeft wel het garen betaald.
Ze vondt het helemaal geweldig maar wel klein dus terzijnde tijd weer wat bij haken.
Mijn zus gaat het eerst even proberen en dan kijken wat ze er mee wil. Dus wordt vervolgd


 



















De deken is klaar en ben eigenlijk wel heel blij omdat het toch wel veel werk is. Me echt wel op vergist, wil nog wel weer een deken maken maar dan een iets simpeler. Ik heb er al eentje gevonden maar op die site stonden meer mooie dus moet aan de slag weer....Ga eerst mijn andere projekten afmaken voor ik weer iets nieuws begin.
De deken is 100 x 140 geworden, is voor op de bank als je het een beetje koud hebt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten