maandag 9 september 2013

bobble flower blanket

Tja het begin van mijn deken.
 
Ik was een maandje aan het haken en zo enthousaist als ik altijd ben laat ik aan iedereen die het wil zijn mijn creaties. Ben begonnen toen ik een boek bij de Action zag. Een beertje dat leek mij wel wat. Daarna een cactus en een roos en een vogeltje. Toen kwam de eerste opdracht van mijn zus.
 
Zij en haar vriendin en kennissen en familie (ja ook die van mij en ja ik ook een keertje) lopen al jaren de Nijmeegse vierdaagse.
 
Nu hadden ze bij een andere wandelaar een schoentje en sokjes aan de tas zien hangen in de kleuren van de 4dgs. Dus de opdracht om mij dat ook te doen en van een schoentje naar een sokje en een vlag enzo.
 
Ik zat toen al op Fb en daar een link van de echtstudio.nl gevonden. Toen stond er een deken op en die liet ik zien en ja hoor mijn zus wilde er ook eentje dus besteld en 8 Augustus begonnen en nu is het 9 September en denk ik dat ik de deken vanavond af ga maken.
ik zal foto er bij doen van de vorderingen en natuurlijks straks het eindresultaat.
9 augustus voorproefje
Helemaal trots de eerste 11 zijn af en aan elkaar gehaakt.
21augde eerste 4kantje aanelkaar gehaakt en wie gaat er mee aan de haal Brent Stuij als stola
26 aug weer wat 4 kantjes af
28aug 110 x 70 cm....moet officeel 110 x110 maar dan heb je meer een ledikant deken en mijn zus wil de deken voor op de bank als je het een beetje koud hebt gaan gebruiken.
7 sept de laatste60 4kantjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten