maandag 9 september 2013

elise sjaal


 
Weer een projekt af, gaat snel als je eerst met alles bezig bent. Ik was er een beetje mee klaar om dan met dit te gaan haken en dan die. Dus ik heb eerst de deken afgemaakt( ze wil er toch wat bij dus....) toen de spider en nu de elise shawl af. Met randje zoals die op raverly staat. Ik vindt het mooi om toch de shawl af te werken met een randje maak het net iets meer af
 
Mijn collega's werden ook overspoeld met mijn haak projekten(of ze altijd leuk vonden weet ik niet) Toen heeft mijn collega via haar dochter 2 zakken met katoen geregeld en een dag later kwam ze met nog een zak aan maar van haar moeder . Ik deed de zak open en zag al gelijk dat het kwaliteit katoen was en mijn vingers jeukte er van maar moest nog de hele dag werken. s'Avonds gelijk de Elise sjaal uitgeprobeert en tjonge jonge wat haken dat garen fijn.Dus deze ben ik aan het maken voor mijn collega's moeder. Nog even geduld.



 Je kan het patroon vinden op http://www.haakwereld.nl/2013/07/elise-sjaal-met-gratis-nederlands-patroon.html



3 opmerkingen:

  1. Hoi, ik kom heel dat haakwereld niet meer op, maar zoek ook naar een nederlandse beschrijving! heb je het patroon misschien voor mij? het ziet er geweldig uit!
    Groetjes Patricia Ros
    patriciaros@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg er geen foto op van het patroon kan je mij prive mail sturen dan kan het wel. dijkh759@hotmail.com

      Verwijderen