maandag 9 september 2013

spidersjaal

 
De spidersjaal is in ontvangst genomen en heel erg blij mee,omdat ze deze niet besteld had maar ik had haar een plaatje had laten zien en ze twijfelde. Daarom voor haar gemaakt, en het paste die dag ook nog eens bij haar kleren.

 
zo gisterenavond na al het klussen tijd gevonden voor de spiddersjaal.
Gisteren alleen het randje afgehaakt en nu is deze ook klaar.
Ik heb er nog 3 projekten liggen dus verveel me niet.
Gisteren ook nog met de elise verder gegaan.

ik vindt het alleen jammer dat de sjaal een beetje lang is en niet zo breed. Maar vind de sjaal mooi geworden
 
Toen zag ik op op mijneigenplekkie.blogspot.nl/ een hele mooie sjaal tegen en die is later ook opgepikt door Fb zodat iedereen er een ging maken.Maar ik was al bezig en nu zie ik ze gelukkig niet meer zo vaak tegen want het patroon blijft leuk. 





de sjaal is nog niet klaar. Ik wil er nog een hele spin bij aan maken en misschien nog een randje maar dat weet ik nog niet.
Hier na wil ik er nog eentje maken met een hartje en misschien een doodshoofd, patronen liggen klaar
Het patroon kan je ook vinden op drops 99-31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten