vrijdag 6 december 2013

kinderponcho


Ik heb hele mooie foto's van de kinderponcho als mijn nichtje Lynn ze aan heeft maar die staan op mijn telefoon en krijg ze niet op de computer, aaaahhh.
Maar we waren op vakantie in Cyprus met de hele pubs en had de Fenna meegenomen. Eerst voor in het vliegtuig maar met een kereltje van 1.5 jaar heb je daar echt geen tijd voor en anders is de rest van de familie (10 personen)iemand die je aandacht nodig heeft, niet erg hoor.
Dus op vakantie wilde ik een patroon haken van de omslagdoek van Karinaandehaak.nl maar ja het patroon was


niet te lezen. Dus balen balen balen, wat nu.Dus zoeken in de tablet. Vondt ik de kinderponcho, was ik toch al eens van plan. Dus die maar gemaakt terwijl de kleine lag te slapen. Toen kwam mijn schoonzus en die zegt die vindt ik mooi maar dan in andere kleuren. Dus de roze voor mijn nichtje gemaakt met baret. Toen ze hem aan had was die te klein. Dus  een nieuwe gemaakt en dan met een ander mutsje zie hier het resultaat.Als ik het nog voor elkaar krijg dan zal ik de andere foto er op zetten.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten