vrijdag 6 december 2013

waaiersjaal

Mijn vriendin Anita de pauwensjaal een beetje beloofd maar hoorde maar niets meer er over dus mijn andere vriendin Karin die vondt hem ook heel erg gaaf en heeft hem gelijk meegenomen. Nou voelde ik mij een beetje opgelaten dus vroeg ik Anita zou je dan wat anders willen, tja zegt ze wat dan. Ga maar zoeken zeg ik op pinterest welke of gewoon google dus kwam ze met een sjaal, zonder patroon. Hmm tja hoe ga ik dat doen, als ik de sjaal moet opzoeken ben ik uren bezig. Dan maar vergroten met die foto en goed kijken. Ik had wol gekocht dat waren ongeveer de zelfde kleuren maar het plaatje waren er zes, dus maar kleuren er bij gekocht. Patroon en het hoofd zitten en maar proberen, gelukkig is het geen moeilijk patroon. hier het resultaat

Ik had nog wat wol over en hebt ik nog wat anders er van bij gemaakt een col met bijpassende vingerlose handschoenen met knopen.



 En dan nog eens de col die er ook al op staat met hiet de foto van het patroon en de kleuren nog even van dichtbij.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten