vrijdag 6 december 2013

te gewaagd of niet

Mijn oma van 90 jaar die was bij me en zegt dat er een soort groothandel is met kilo klossen.
In de auto samen met oma en mijn zoon naar de groothandel. Tjeetje ik kom daar binnen te kies en te keur. Wat uitgezocht en mijn oma ook, geen pin(bestaat dat nog,ja bij mijn ijsboer je weet wel die mannetjes met zo'n auto met ingevroren eten die had ook geen pin zeer onhandig)
Geen pin dus maar ze gingen ook een uur dicht, tja naar huis mijn zoon eten en naar bed dus kon ook niet terug.
De volgende dag terug en toen zag ik de klos van mijn oma en die was donkerblauw. Ik wil graag dat mijn oma iets moderener gaat haken maar een oma van 90 kan je niet meer veranderen. De klos ingeruild voor een grijze, op de klos iets lichter dan op de foto. Oma de klos gebracht en naar een maand of wat zegt ze neem jij die klos maar ik heb al teveel, ja ikke niet oma. Was een aanbieding klos voor 5 euro dan is het interessant. maar er zit iets een verdikking in dus niet te haken. Toen kwam ik een patroon tegen van roses home made maar die wol was dikker dus het grijze maar gehaakt. Die klaar hmmm erge saai. Ik zoeken en ja die rose is wel gaaf en net een boek gekocht met randjes er in en dacht dat is het maar alleen niet het vele werk er afgeken en is nog niet helemaal klaar. Wat vindt je er van ... 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten